Johnson Baby Bedtime Şampuana DİKKAT!

Gönderen Mehtap Aydın , 6 Ekim 2011 Perşembe 14:47

Hepimizin güvendiği bildiği yıllardır kullanmaktan çekinmediği bir markadır Johnson. Markanın çıkardığı mor ambalajlı ürün özellikle kokusu ile beni çok cezbetti. Ama bir sorun var. Özellikle şampuanında. 3 yaşında bir kızım var banyo yapması bu şampuan yüzünden işkenceye dönüyordu. İlk başlarda anlamadım, banyo yapmak istemediği için hırçınlaştığını, ağladığını sandım. Ama bu ürün içindeki bir maddeden dolayı çocukların gözlerini yakıyor. Mothercare marka şampuan daha öncede kullandığım için yine şampuanından almak için Palladium daki mağazasına gittim. Bu mağazada çalışan bir elemanla görüştüm. Aynı sorun onun çocuğunda da olmuş. Bildiğiniz beyaz kalıp sabun gibi gözleri yakıyor.

Şikayet etmek için Türkiye şubesinin telefon veya mail adresini aradım, malesef yok. İnternetten araştırdığım kadarıyla bu konuda sadece biz sorun yaşamamışız. Başka kişilerde var. Hatta bazıları köprü altı ürün olabileceğini iddia etmiş. Bilemiyorum belki olabilir ama bu ürün de pazardan almıyoruzki. Koskoca migros veya carrefourdan alıyorum. Onlarında böyle bir şey yapacağını düşünmek istemiyorum....

Organik ürün kullanmak gerek aslında. ama onlarda dünya para. Alan var Alamayan var... 


Gözümüz gibi baktığımız yavrularımızın hayatıyla oynayan bu insanları Allaha havale ediyorum...

0 Response to "Johnson Baby Bedtime Şampuana DİKKAT!"